Translate

Translate

2012. február 8., szerda

Gyors lepénykenyérke

A Vegetáriánus.hu oldalán találtam egy alapreceptet, amit kissé átalakítva ma reggel gyorsan meg is csináltam.
Csak kis adagot készítettem, tekintve az idő rövidségét, s mivel nagyon gyorsan készen van, holnap akár új formában (vagy ebben) ismét meg lehet sütni.
Hozzávalók:
25 dkg tönkölyliszt (de bármely más liszttel is elkészíthető)
fél kiskanál szódabikarbóna
1 csapott kiskanál só
1 evőkanál olívaolaj
15 dkg natúr joghurt
5 dkg reszelt sajt
magok a tetejére szórva vagy belekeverve
Bekapcsoltam a sütőt 200 fokra.
A lisztet, a szódabikarbónát, a sót egy tálban összekevertem, hozzámértem a joghurtot, belekevertem a reszelt sajtot és addig gyúrtam a kezemmel, amíg össze nem állt.
Pici vizet tehetünk hozzá, de óvatosan, ennek mennyisége függ, hogy mennyire savós a joghurt.
4 részbe szedtem, gömbölyítettem, majd ellapítottam őket, az egyiket megszórtam magokkal.
Sütőpapíros sütőlemezre tettem őket, kicsi vízzel lespricceltem, aztán mentek a sütőbe.
20 perc alatt sültek meg. Az egyikből, miután kihűlt kissé szendvics lett tízóraira.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése