Translate

Translate

2013. június 23., vasárnap

Fürdős játék

Petikének korszakai vannak. Kicsi korától kezdve szeretett fürdeni, de kb. 2 hónapja ez már nem így van. Ha sikerül kitalálni valami érdekeset, sokkal egyszerűbb "becsalogatni" a fürdőszobába.
Amikor ma kérdeztem, jön-e velem, heves bólogatás közepette már szaladt is. :))

Az előkészítés pár percet vett csak igénybe.

Szükséges:
borotvahab (én érzékeny bőrre valót vettem)
ételfesték
szilikon muffinforma
ecset

A muffinforma minden részébe nyomtam egy kis borotvahabot, erre löttyintettem egy kis ételfestéket. Összekevertem óvatosan, ne nagyon törjön össze a hab, és már kész is. :)


 



A többit rábíztam a kis művészre. :)
 
 
 
 
Jó játékot kívánunk:

Ági és Peti


Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése