Translate

Translate

2013. november 15., péntek

Porontyváró péntek - Babaváró listák

Mikor a nagyobbik fiamat vártam, szinte hetente jártunk bababoltokba, nagyon szerettem csak nézelődni is, vásárolni pedig még inkább.
Petinél már egy kicsit másképp volt, azóta egyébként is nagyon sok új dolog került a piacra.

A mostani várandóságnál eddig inkább magamnak vettem 1-2 kényelmes ruhát, szerintem ez már a korral is jár, egyszerűen nyűgösebben viselem, ha nem 100%-os a komfortérzetem.
De lassan neki kell állnunk beszerezni a kis holmikat, mert tuti 30+ héten már semmi kedvem nem lesz boltokba mászkálni.

Bár a harmadik gyermeknél már rutinosabban válogatnak a szülők a szükséges, a "jó lenne" és "tök felesleges" dolgok között, azért utána néztem az interneten, mi minden jó, ha felkerül a vásárlási listára. :)))

- Itt egy lista "Józan kismamáknak".
- Részletes, tetszik, hogy a táblázatban helyet kapott egy Megjegyzés rovat is: Csingiling listája .
- Nagyon részletes, mindenre kiterjedő lista .

Részemről van néhány dolog, amit majd kölcsön ad Petike kishuginak, így 1-2 dolgot már fel sem írtam a listára pl. pelenkázó. Bár, mi az elmúlt 2-3 évben szinte mindent elajándékoztunk, amit használtunk Petikével, csak azok vannak meg, amit még most is használunk. Így aztán ideje lesz listát válogatni. :)))

A mi listánkat ITT találjátok, használjátok bátran.

Azért az első ruhácskát már megtaláltam Miss Majornak. :))))

Jut eszembe, nyugtassatok meg, hogy nemcsak rózsaszín színű lányka ruhákat lehet kapni a boltokban! :))))








Jó játékot kívánunk: Ági és Peti Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése