Translate

Translate

2011. november 18., péntek

Sajtos kenyér

Mostanában ezt a receptet szoktam elkészíteni kenyérnek. Alapvetően grissini recept, de kipróbáltuk bucinak és kenyérnek is, és nagyon jó.
Este lefekvés előtt bekészítem a kenyérsütőgépbe, elindítom, rápillantok, aztán rácsukom a konyhaajtót. Reggel pedig a langyos, friss kenyér kerül a tányérra, tízórais dobozba. :)))
Tegnap a kelesztés után a sütőben sült ki, nagyon finom lett úgy is. :)


Hozzávalók

170 ml langyos víz
250 g liszt
1/2 zacskó (3 g) élesztő
1/2 teáskanál cukor
csapott teáskanál só
1 evőkanál olaj (lehet napraforgó vagy oliva)
60 g reszelt sajt



A kenyérsütőgéppel összekevertetem, kelesztetem és ha a sütőben sütöm, akkor átgyúrom, sütőpapírral bélelt jénaiba teszem, és kelesztem még 35-40 percig. A sütőt 200 fokra melegítem, a kenyérkét bepermetezem vízzel és 30-35 perc alatt aranybarnára sütöm.

Egy kicsi kenyér lesz belőle, de az a jó, hogy akár mindennap friss kerülhet belőle az asztalra.

Grissininek így néz ki:






Jó sütögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése