Translate

Translate

2012. február 14., kedd

Mini pizza és csokikrém

Boldog Valentin napot mindenkinek!

Ez a könnyen elkészíthető vacsora hamar készen van, finom és egészséges is.

A zöldségragu hozzávalói:

fél fej hagyma vagy póréhagyma apróra vágva
1-2 kaliforniai piros húsú paprika megmosva, felkockázva
1 cukkini, tisztítva, felkockázva
1 kisebb brokkoli mosva, rózsáira szedve
1 doboz konzerv darabolt paradicsom
só, bors, fűszerek

A hagymát egy serpenyőben kevés olajon üvegesre párolom, hozzáadom a paprikát kb. 8-10 perc után a cukkinit. Együtt párolom őket, majd hozzáadom a brokkolit is. Fűszerezem, én sót, borsot, bazslikomot, oreganot, petrezselymet használtam. 10 perc után beleöntöm a paradicsomkonzervet is és 5 percig rotyogtatom, kissé elfőzöm a levét.
(Ennek a mennyiségnek a felét kihűtöm és elrakom. Tésztával, rizzsel másnap is fogyasztható.)




A mini pizzák élesztőmentesen készülnek, percek alatt összeállíthatjuk.

Hozzávalók:

25 dkg liszt (én tönkölylisztet használtam fehér és teljes kiőrlésűt fele-fele arányban)
15 dkg natúr joghurt
5 dkg reszelt sajt (elhagyható)
2 csapott teáskanál só
fél teáskanál szódabikarbóna
A hozzávalókból tésztát gyúrunk, négyfelé vágjuk, és tenyérnyi lepényeket fomálunk belőle.
Ráhalmozzuk a zöldségragut és 15 percre 180 fokos előmelegített sütőben megsütjük.
Reszelt sajtot szórunk a tetejére.

Jó étvágyat!


A csokikrémet ezen az oldalon találtam, percek alatt elkészíthető és egészséges ez is. Annyit változtattam rajta, hogy méz helyett nálunk nyírfacukorral készül. Nyam-nyam!


http://www.veganszepseg.blogspot.com/2011/05/csokifondue-nyersvegan.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése