Translate

Translate

2012. február 29., szerda

Pizza kicsit reformosan



Szeretjük a pizzát! Ki nem? :)))) És ma ezt készítettem ebédre. Nagyon egyszerűt: paradicsomos-sajtos lett. A kenyérsütőgépem dagasztotta, kelesztette a tésztát, utána sütőben sütöttem. ApaM része is elfogyott volna, de megmentettem. :)))
Hozzávalók:
Tésztához
150 ml víz
150 gr fehér liszt
200 gr teljeskiőrlésű tönkölyliszt
2 evőkanál olivaolaj
fél zacskó szárított élesztő
csapott teáskanál só
nagyon-nagyon pici cukor
Paradicsomszósz
Fél póréhagyma
1 tubus paradicsom konzerv
ketchup
oregano, bazsalikom
víz
1 gombóc mozarella, kb. 10 dkg reszelt sajt

Az apróra vágott hagymát kevés olajon megdinszteltem, beletettem a sűrített paradicsomot, kevés vízzel felengedtem, rotyogtattam pár percet. Beleszórtam a fűszereket, belenyomtam 2 evőkanál ketchupot még 2 percig fődögélt.
A tésztát négy felé vágtam, gombócokat gyúrtam belőle, majd kinyújtottam kerek alakúra. Megkentem a szósszal, rátettem a felkockázott mozarellát, megszórtam reszelt sajttal és még pihentettem jó félórát. Előmelegítettem a sütőt 200 fokra és 15 perc alatt készre sült. Nagyon finom lett. KicsiM apa részét is fel akarta falni, állandóan sztár modellem pedig ennyire volt megelégedve vele.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése