Translate

Translate

2012. június 18., hétfő

Kreatívkodtunk

Pénteken ApaM sokáig dolgozott, amit bár bejelentett előre, nekem kiment a fejemből. S mivel az esőáztatta, hideg kertbe senkinek nem volt kedve kimenni - MiniM nem számított, mert 3x cseréltem már aznap ruhát rajta a sarazás miatt, átgondolván a lehetőségeket, művészkedni kezdtünk.

Az interneten találtam a borotvahabos festést, és jó mókának tűnt.



Hozzákészülődtünk.



Borotvahab és ujjfesték. Ez utóbbi lehet ételfesték, állítólag a por jobb, de én hirtelen ezt találtam.


Aztán már csak várni kellett, hogy MiniM megbátorodjon és hozzányúljon. Ami azért nem történt meg olyan gyorsan, hiába mutattam meg, kellett vagy 5-8 perc mire rábeszéltem. :)))






Ez pedig az egyik papír felhasználása. A LOVE feliratot egy MiniM által kreált papírra nyomtattam. Színeiben pont passzolt. :))
ApaM pedig meghatottan vette át a szívből készült ajándékokat. :))
A képecske itt díszíti most a dolgozószobát. :)))


Jó játékot kívánunk és ha van kedvetek, csatlakozzatok a ManóKuckó Facebook csoportjához. Szeretettel várunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése