Translate

Translate

2011. május 18., szerda

Pogácsa -

Tegnap kipróbáltam egy nagyszerű receptet, amit Limara oldalán találtam. Csak fél adagot csináltam, s mivel nem fért a tepsimbe mind, el kezdtem gondolkozni, mit is lehetne vele csinálni. Arra, hogy lefagyasszam, kevés lett volna, ezért inkább apró pogácsák lettek belőle némi furfanggal. Miután pillanatok alatt elfogyott az a pogácsa, csak nem hagyott nyugodni a gondolat, hogyan lehetne variálni ezt a receptet.
Reggelre ki is találtam. Íme


Click to play this Smilebox recipe
Create your own recipe - Powered by Smilebox
This free digital recipe page personalized with Smilebox


*Házi krémsajt: egy nagy doboz joghurtot beleöntök egy gézlapokkal kibélelt szűrőbe, és 1-2 napig csöpögtetem a hűtőben. Ezután átszedem egy zárható dobozba, kicsi sóval összekeverem. Ha szeretjük ízesíthetjük zúzott fokhagymával, zöldfűszerekkel. Én anélkül is szeretem és legalább tudom, mit kenek a kenyérre vagy jelen esetben a pogácsára.

2 megjegyzés:

  1. Ezt tuti kipróbálom! Éppen ülök és kolbászos kiflit sütök, de az eddig hiper-szuperül működő gáztűzhelyem lelassult...vagyis nincs gáz..vagy akkor gáz van??? na mindegy a szülinapom szerintem még ébren ér:):) Pogácsaszaggatót lehet kapni Írországban vagy küldjek itthonról? bár a bögréknél, poharaknál nincs jobb!!

    VálaszTörlés
  2. Persze, ha olyan helyen vagyunk, mindig elfelejtem megnézni a pogácsaszaggatót! :)
    Ó, holnap gyertyafújás is lesz?

    VálaszTörlés