Translate

Translate

2014. január 2., csütörtök

Szép karácsonyi ünnepek

Nagyon jól teltek az ünnepek. Igaz nem unatkoztunk, de tudtunk sokat pihenni is és ez most nagyon jól esett!

November közepétől kezdve részt vettem egy online fotótanfolyamon. Sokat tanultam és még inkább felkeltette érdeklődésemet a gyerekfotózás felé. Igaz a technikai háttér fejlesztésében még mindig ApaM a profi, de együtt igazán jó kis csapat vagyunk. :))))

Néhány fotót szeretnék megmutatni:








Természetesen nem minden képet én készítettem, de az utómunka az én feladatom volt.
Szóval, jöhet az új év, várjuk nagyon! :)))


Jó játékot kívánunk: Ági és Peti Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése