Translate

Translate

2013. október 20., vasárnap

Halloweeni készülődés 1.

Pár nappal ezelőtt írtam egy bejegyzést a Halloweenről , s mivel itt Írországban már nyakig benne vagyunk, a szomszédoknál már a "pókhálók" az ajtókat is beszőtték, gondoltam, mi is előkapjuk és egy kicsit belevetjük magunkat az előkészületekbe.

1. Mese: Bartos Erika: A boszorkányok című mesével indítottunk. Sajnos nekünk nincs diavetítőnk (elajándékoztuk, mikor kiköltöztünk), de könyvben elolvastuk. :)))

Az első halloweeni csomagot innen le tudjátok tölteni:
http://www.overthebigmoon.com/halloween-pre-k-pack/

Nagyon sokféle játék van benne, ebből most ezeket használtuk fel Petivel:

2. Asztali fejlesztés:

a) Kakukktojás keresés (6. oldal):


most Peti kereste, én karikáztam:
A sütőtökös volt a legnehezebb. Peti nagyon cuki, mikor meglát egy ilyen sütőtököt, azt mondja rá, hogy tökleves. Hogy honnan szedte? :)))


b) Árnyék - kereső/párosító (24. oldal)
Ez nagy kedvenc!



 
c) Olló használat
Jobban ment mint a múlt alkalommal, de még mindig nem egyszerű. Azért nem aggódom. Sok kisgyerek ebben a korban még nem is kap ollót a kezébe. Én úgy gondolom, felügyelet mellett, sokmindent kipróbálhat már egy 2-3 éves gyerek, még akkor is, ha nem várható el tőle, hogy tökéletesen végezze el a feladatot. Ezért inkább játékosan csináljuk ezt is. :)


sokszor elmondtam neki, hogy hogyan tartsa a papírt a balkezével, nehogy az ujját vágja el (ha kell megigazítottam)

 
 
 
 d) Puzzle (11. oldal)

Én szétvágtam, ő összerakta, a végén "megvarázsoltuk". :)))





 és kértem, hogy mutassa meg a...
...szemét, orrát, száját, fejét, hasát, lábát, kezét a figuráknak


3. Kreatív: Két kis huncut szellemet készítettünk egy régi szoknyadarabból:

Szükséges:
anyag darab vagy nagyobb papírzsebkendő
zseníliadrót
papírgolyó vagy alufólia golyó
szemek
filctoll

1. Az alufólia vagy papírgolyót az anyag közepére tesszük és becsomagoljuk.
2. Eligazítjuk a ruháját.
3. Elkötjük a nyakánál az anyagot egy fél zseníliadróttal.


4. Szemet ragasztunk, szájat rajzolunk.

Mi kettőt készítettünk és felakasztottuk a lámpára.







Jó játékot kívánunk: Ági és Peti Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése