Translate

Translate

2013. október 1., kedd

Kreatív kedd - HáziManóKuckó: Almafák

Ez rögtön megtetszett, ahogy megláttam az interneten a képeket (több helyen is, kedvelt téma ilyenkor :)))

Elkészítettük Petivel mi is.

1. Először énekeltem neki:


2. Majd rögtön neki is álltunk elkészíteni az almafákat:

Szükséges:

zöld karton
üres wc papír guriga
barna csomagoló papír vagy festék
maradék sárga, piros esetleg zöld karton vagy színes papír
olló, ragasztó

Előre kivágtam a fa lombját és a kis almákat, ezt nagyobbacska gyerekek önállóan is megcsinálhatják.

Petit kértem, hogy az egyikre csak a sárga, a másikra csak a piros almákat ragassza fel.


A fa törzsét wc papír gurigából készítettük el. Barna csomagolópapírból (régi, papírszatyorból) kivágtam egy téglalap alakú darabot és ezzel borítottuk be.
Lehet festeni is, de akkor a száradást meg kell várni. Nekünk most nem volt itthon barna festékünk, ezért is válaszottam a papírborítást.
Amikor kész, a tetején egymással átellenben vágjuk kb. 1 cm-es rést, amibe majd a fa lomb részét csúsztatjuk.




Ezen a napon még egy kicsit "tanultunk" is, ez saját "kérésre történt, mire észrevettem lehúzta az asztalról a feladalpokat és az összekötőst már ki is pipálgatta. :)))















Jó játékot kívánunk: Ági és Peti

Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése