Translate

Translate

2013. október 18., péntek

Porontyváró péntek - Genetikai ultrahang

A múlt héten péntekre kaptunk időpontot a genetikai nagy ultrahangra, amit az előtte lévő napokban már nagyon vártam. Mivel én a Rotunda kórházat válaszottam, ide voltunk hivatalosak.
Gábor iskolában volt, Petikét bevittük magunkkal a városba, ahol kedves barátnőm vigyázott rá, közös játékbolt nézéssel összekötött gyermekfelügyelet vállalt. Nagyon kedves volt tőle.
Csütörtökön sms-ben is kaptam emlékeztetőt, hogy ne felejtsük el az időpontot és hogy gyermeket ne vigyünk magunkkal. Mondjuk, alapjában nem is nagyon cipelném magammal kórházba se a kicsit, se a nagyot.
10 előtt 10 perccel érkeztünk, de annyira el voltak csúszva, hogy csak majdnem 11-kor került ránk a sor. Azt sajnálom, hogy nem vittem magammal valami olvasnivalót.
Szóval, ha te is ide vársz időpontra, legyél okosabb nálam! :) Légy pontos (mert a többi leendő kismama is az), de vigyél magaddal egy kis olvasnivalót vagy beszélgetni hajlandó kispapát, barátnőt. :))) És ne türelmetlenkedj, ez máshol sincs másképp. :)))

Ugyanahhoz a kedves ultrahangoshoz hölgyhöz kerültünk, aki Petivel is végezte ezt a vizsgálatot. Nagyon alaposan mindent leellenőrzött, megmért, megmutatott. Megkérdezte, hogy szeretnénk-e tudni, hogy kisfiú vagy kislány. Naná, már alig vártam (bár itt nem annyira jellemző, talán csak az utóbbi időben). Megmutatta és el is mondta, hogy a 3. gyermekünk egy kislány. Nagyon örültünk neki!
Kaptunk néhány képet is.
Ha minden jól megy, legközelebb már személyesen találkozunk majd februárban, mert itt nem túl sűrű az uh vizsgálat.
A következő általános vizsgálatra Swordsba kell menni, ahol a kórház egyik kihelyezett csapata várja a kismamákat. Választhattam volna a kórházat is, de sokkal kevesebben vannak egy kisebb településen, rövidebb a várakozási idő és ide még a gyerkőcöket is vihetem magammal. :)))

Íme a pici:




Egyébként szerencsére jól vagyok, és pár napja beszereztem egy nagyon szép várandós jóga könyvet dvd-del, amit még ma fel is avatok. Már átolvasgattam, de még nem tornáztam belőle, ennek is eljött az ideje. :)

A könyvről és néhány gyakorlatról, itt tudtok olvasni






Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése