Translate

Translate

2013. október 22., kedd

Halloweeni készülődés 2.

Továbbfolytattuk a halloweeni foglalkozásokat.

1. Mondóka:

Gyékén, gyákán,
Jön a Gyuri bátyám,
Tököt visz a hátán.
Ha elfárad, leteszi,
Hogyha éhes, megeszi,
Hamm, hamm, hamm!

A hátunkon visszük, majd előre gördítjük, úgy csinálunk, mintha letennénk, aztán felemeljük és "megeszegetjük".

Innen töltöttem le a csomagot, amiből néhány oldalt használtunk fel:

http://www.giftofcuriosity.com/printables/download-jack-o-lantern-printable-pack/

2. Asztali fejlesztés

a) Tök díszítés, párosítás (A csomagból az 5. oldalt nyomtassuk ki vagy rajzoljunk egyet.)

Matricákkal díszítettük ezt a tököt.


4 pici, színes matricát ragasztottam a tök tetejére. Azt kértem Petitől, hogy a kicsi Smarties-okból válasszon ugyanolyan színűt és ragassza rá.


a lilát kicsit nehezebben találta meg, de végül sikerült:



A végén kiegyeztünk, hogy pár szemet meg is ehet. :))) Persze nem az összeragasztózott tálkából. :)


b) Kép - árnyék párosító (6. oldal)

Ez már nagyon jól ment. :))


c) Kirakó (7. oldal nagyobbacskáknak a 8. oldalt is nyomtathatjuk):

Két fél tököt kellett összerakni, közben megneveztük a mértani formákat: fekete háromszög - fehér háromszög stb.


d) Labirintus (29. oldal)
Viszonylag egyszerűen ment. Először az ujját húzta végig, aztán filctollal is. Kértem, hogy próbáljon az úton maradni és lassan húzza a tollat, hogy ne menjen ki a vonalból. Egész jól sikerült. :)


e) Forma felismerési játék:

Kivágtam egy narancssárga polár anyagból (lehet filcből is) egy tök formát, papírból pedig négy kicsit. A papírra 2-2 szemet és 1-1 szájat rajzoltam, különbözőeket. Ezeket a formákat kivágtam egy darabka filcanyagból is.
A feladat: megkértem Petit, hogy húzzon egy kis tököt a kezemből, és ugyanolyan formákat keressen az asztalról majd tegye a nagy tökre. :)





f) Olló használat:
Még gyakoroltunk egy kicsit az ollóval is.
Ezt ebből a csomagból nyomtattam: http://3dinosaurs.com/pdf/packs/halloween-tot.pdf
(6. oldal)


3. Kézműves:
Részletesen lépésről-lépésre itt találhatjátok a dekoráció elkészítését, ami ehhez a tökös foglalkozáshoz jól passzol. :)))
http://www.firstpalette.com/Craft_themes/Special_Occassions/Halloween/threedpaperpumpkin/threedpaperpumpkin.html

Jó játékot kívánunk: Ági és Peti

Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése