Translate

Translate

2013. október 1., kedd

Kreatív kedd - alma kicsi kukaccal

Ez az egyszerű ötlet többféleképpen elkészíthető.

Nálunk kétfajta készült:

Szükséges:

1.
fehér papír
piros színű cellux (vagy színes papír, krepp-papír vagy selyempapír darabkák)

2.
fehér papír
piros fonal,
ragasztó

Egy alma formát vágunk ki a papírból és egy pici lyukat rá.

Az elsőnél a cellux-ból vágunk kis darabkákat és ezzel ragasztjuk be az almát. Peti kb. a felét bírta, aztán elfogyott a türelme. A többit befejeztem én. Közben kértem, mutassa meg, hova tegyek még, hol vannak fehér részek. Természetesen közben elmarta a fényképezőgépet és kattintgatott egyet-kettőt. :)))




Mikor az egésszel készen lettem, ollóval a forma szélénél megigazítottam, levágtam a lelógó részeket.


A másodiknál az egészet beragasztóztuk és ketten együtt kanyarítottuk rá a fonalat a formára.




Így nézett ki készen:



...és amiért nagyon megtetszett ez a kis egyszerű "bohóság":
ujjacskára került két kicsi szem és egy mosolygós száj
(sajnos nem tudtam lefényképezni rendesen, mert annyira tetszett Petinek, hogy állandóan elmozdította, elkapta az almát, megnézze vigyorog-e még a kis kukac...



 
Ma egy dalocskát tettünk még hozzá:







Jó játékot kívánunk: Ági és Peti

Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése